Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Maximisation of Sales Volume with Respect to the Company’s Value 3

Tytuł:
Maximisation of Sales Volume with Respect to the Company’s Value 3
Autorzy:
Szychta, L.
Tymiński, M.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
model of growth
strategic growth
sales maximisation
Kuhn-Tucker conditions
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with the problems of the modelling approach towards the dependence of the growth of the company’s market value on maximisation of its volume of sales. The company’s production should be intensified under the condition that the company’s profit remains at least at the minimum level. The optimisation calculations carried out with the use of complex mathematical tools lead to the creation of the model of sales maximisation. Solving this model is equivalent to defining the volume of production that enables to create the company’s value as a strategic aim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies