Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przeciskanie rur Hobas CC-GRP DN 3000 pod torami kolejowymi w Cikowicach

Tytuł:
Przeciskanie rur Hobas CC-GRP DN 3000 pod torami kolejowymi w Cikowicach
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
rurociąg
nasyp kolejowy
przecisk hydrauliczny
ochrona przeciwpowodziowa
pipeline
railway embankment
guided boring
flood protection
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Kiedy trasa rurociągu przechodzi pod nasypem kolejowym, zazwyczaj najlepszą metodą instalacji rur jest przecisk hydrauliczny, ponieważ nie zakłóca on ruchu pociągów. W Cikowicach, miejscowości na południu Polski, w nasypie kolejowym zamontowano cztery przepusty o średnicy 3000 mm i długości 34 m każdy, których zadaniem jest odprowadzanie wód powodziowych. Rury GRP wykorzystane do realizacji tego wymagającego projektu dostarczył HOBAS System Polska Sp. z o.o.
When a pipeline route passes under a railway embankment, usually the best method for tube installation is hydraulic ramming, since it does not disturb the railway traffic. In Cikowice, south of Poland, in a railway embankment, four culverts diameter 3000 mm and 34-metre long each were installed for drainage of flood water. The GRP tubes used for this demanding project were supplied by HOBAS System Polska.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies