Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modified strip method specification for wheel / rail contact stress evaluation

The Strip Method is often used for rail/wheel contact area and contact normal stress evaluation. The paper deals with the computational time saving procedure when the computation accuracy is guaranteed. We included the local coordinate system with a presupposed semi-circular course of the normal stress for the purpose of the integral that is necessary for deformation in the middle of individual strips evaluation. The integral is solvable analytically. The input parameters for individual parts of splines and individual strips expression are possible to insert after analytical solution.
Metoda paskowa (Strip Method) jest powszechnie używana w analizie naprężeń kontaktowych w układzie koło/szyna. W artykule przedstawiono zmodyfikowaną procedurę obliczeń z zachowaniem dokładności uzyskiwanych wyników. Modyfikacja pozwoliła na znaczne zmniejszenie czasu obliczeń. Obliczenia kontaktowych naprężeń normalnych wykonywane są w lokalnym układzie współrzędnych co umożliwia obliczenia naprężeń w pojedynczych paskach kontaktowej powierzchni. Całkowanie wykonywane jest metodą analityczną. Opracowany program TFASTSTRIP bazuje na programie Kalkers FASTSIM. Parametry (funkcje) wejściowe do obliczeń w elementarnym pasku są aproksymowane spalinami, co pozwala na otrzymanie analitycznego rozwiązania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies