Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Możliwości rozwoju transportu kontenerowego na międzynarodowych drogach wodnych E 70 i E 40

W artykule scharakteryzowano przewozy różnego rodzaju ładunków z wykorzystaniem transportu śródlądowego na międzynarodowych drogach wodnych E 70 i E 40 na odcinku porty morskie Gdańsk, Gdynia - ujście Wisły - Wisła - rejon Solca Kujawskiego. Zaprezentowano dynamikę rozwoju przeładunków ładunków w portach Gdańsk, Gdynia, ze szczególnym uwzględnieniem terminali kontenerowych. Zaproponowano utworzenie portu multimodalnego w rejonie Solca Kujawskiego jako zaplecza dla portów morskich Gdańsk, Gdynia.
The article describes transport of different kinds of cargo using the inland transport via the E 70 and E 40 international water routes between Gdansk and Gdynia maritime harbours - Vistula гіѵег mouth - Vistula - Solec Kujawski area. The article presents the dynamics of the cargo trans-shipment development in the Gdansk and Gdynia harbours, with particular consideration of Container terminals. It proposes to create a multimodal harbour in the area of Solec Kujawski as a back-up facility for the Gdansk and Gdynia maritime harbours.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies