Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing sensoryczny w zintegrowanym zarządzaniu logistyczno-marketingowym w ujęciu teoretycznym

Tytuł:
Marketing sensoryczny w zintegrowanym zarządzaniu logistyczno-marketingowym w ujęciu teoretycznym
Autorzy:
Skowronek, E.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
logistyka
marketing
marketing sensoryczny
zarządzanie logistyczno-marketingowe
logistics
sensory marketing
marketing and logistics management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne budowanie przewagi na rynku wobec silnej konkurencji niekoniecznie polega na konkurowaniu poprzez skracanie czasu dostawy czy też zmniejszaniu zapasów i ograniczaniu kosztów zamawiania. W obecnej rzeczywistości gospodarczej zachodzi potrzeba stworzenia emocjonalnego związku z klientem, po to aby zbliżyć się do niego i wniknąć w jego serce i umysł. Powodem takiego założenia jest sam fakt zaobserwowanych przemian ekonomicznych, społecznych, technologicznych, na podstawie których ukształtowało się społeczeństwo cyfrowe o postawie indywidualistycznej określanej jako styl życia. Współczesne społeczeństwo demonstrując swoją tożsamość poprzez akt wyboru zakupu jest w ciągłym poszukiwaniu samospełnienia. W tej sytuacji dostarczając jednostkom pozytywne doświadczenie wywołane poprzez synergiczne oddziaływanie na pięciu ludzkich zmysłach może stworzyć szansę na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej opartej na emocjach i wartościach. Zastosowanie nowej koncepcji marketingu sensorycznego w zintegrowanym zarządzaniu logistyczno-marketingowym może stworzyć szansę albo stać się koniecznością w osiągnięciu sukcesu w obecnej rzeczywistości gospodarczej.
Modern building competitive advantage against tough competition does not necessarily mean competing by shortening delivery time or reducing stock and ordering cost. In the current economic environment there is a need to create an emotional connection with the customer, in order to get closer to him and penetrate his heart and mind. The reason for this assumption is the very fact of the observed economic, social with technological changes on the basic of which the digital society was formed with individualistic lifestyle. In this situation, providing a positive experience to individuals caused by the synergistic effects on the five human senses, may create an opportunity to achieve a competitive advantage based on emotions and values. The use of a new concept of sensory marketing in integrated marketing and logistics management can create opportunities or become a necessity for achieving success in the current economic reality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies