Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Разработка стратегии продаж торгового предприятия

Повышение объема продаж может рассматриваться как стратегическая цель торговой фирмы. В статье анализируются ключевые звенья стратегии, этапы её разработки, позиции фирмы на рынке. Осуществлено ранжирование направлений повышения эффективности. Применение предлагаемых рекомендаций ведет к повышению конкурентоспособности.
The increase in sales can be seen as a strategic objective of the trading company. The article analyzes the key elements of the strategy, the stages of its development, position in the market. Carried out the ranking of directions of increase of efficiency. The application of the recommendations leads to increased competitiveness.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies