Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowanie produktu spożywczego a wartość dla producenta

W artykule przedstawiono koncepcje budowania wartości dla uczestników rynku, takich jak konsument, społeczeństwo, a przede wszystkim różnego rodzaju przedsiębiorstwa. Zaprezentowano również sposoby kreowania tej wartości – rozumianej jako subiektywnie postrzegany stosunek poniesionych kosztów do uzyskanych korzyści – przez właściwy dobór opakowania produktu. Wskazano także wiele związanych z systemami pakowania praktycznych rozwiązań dotyczących m.in.: zwiększania popytu, wielkości produkcji, marży czy też ograniczania kosztów dotyczących zarówno samego produktu, jego jakości i zastosowanych materiałów, jak i kosztów logistyki oraz działań promocyjnych.
The paper presents concepts of value for market participants such as: consumer, society and first of all – different kinds of enterprises. There were also presented ways of creating of this value – being understood as subjectively perceived ratio of incurred costs to the obtained benefits – through the appropriate choice of product packaging. The authors have identified a number of practical solutions related to packaging systems, including: demand, production volume and margin increasing or cost reduction in the area of both the product itself, its quality and materials, as well as logistics and promotional activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies