Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Monitoring mobilności studentów jako narzędzie do oceny użyteczności infrastruktury miejskiej wybranego obszaru na przykładzie centrum miasta Dąbrowa Górnicza

Tytuł:
Monitoring mobilności studentów jako narzędzie do oceny użyteczności infrastruktury miejskiej wybranego obszaru na przykładzie centrum miasta Dąbrowa Górnicza
Autorzy:
Sierpiński, G.
Sobczak, P.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
infrastruktura miejska
technologia GPS
transport zbiorowy
urban infrastructure
GPS technology
public transport
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Identyfikacja przemieszczeń i punktów docelowych pozwala na dokonanie oceny istniejącej infrastruktury miejskiej. W artykule przedstawiono zastosowanie technologii GPS, jako metody na określania użyteczności terenu. Zestawiono też część wyników pilotażowych badań w tym zakresie, szczególnie w odniesieniu do identyfikacji najbardziej atrakcyjnych dla respondentów miejsc, punktów parkowania pojazdów oraz przystanków transportu zbiorowego. Przedstawiono także możliwość monitorowania przebiegu trasy między konkretnymi dwoma punktami (uczelnia – przystanek PKP). Przedstawione w artykule wyniki stanowią jedynie wstęp do szerszych badań, które pozwolą na rozszerzenie przedstawionej metody o szereg innych elementów, których koncepcje przedstawiono w innych publikacjach.
Identification of realized travels and destinations allows to evaluate the existing urban infrastructure. The article describes the use of GPS technology as a method for determining the usefulness of the site. Also summarizes some of the results of pilot studies in this area, particularly with regard to the identification of the most attractive places for respondents, points of vehicle parking and public transport. Also shown the ability to monitor the route between specific two points (university - rail station). Results presented in this article are only a prelude to a wider research, which will allow the extension of the presented method on a number of other elements, which concepts are shown in other publications.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies