Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne aspekty zarządzania kompetencjami pracowniczymi w organizacjach

W artykule omówiono szeroko pojęte społeczne aspekty zarządzania kompetencjami pracowniczymi oraz ich wpływ na realizowanie misji i celów organizacji w czasach dynamicznie rozwijającej się gospodarki. Zwrócono uwagę na ważną rolę kierowników jako „detektorów” kwalifikacji podwładnych i umiejętności ich wykorzystywania w procesie zarządzania organizacją. Celem artykułu jest przedstawienie pojęć i teorii dotyczących podejmowanej problematyki kompetencji.
The paper presents broadly defined social aspects of employees’ expertise management and its impact on achieving organization’s goals and implementing its mission in a dynamic economy. It has been emphasized that managers act as “detectors” of employees’ expertise and they play an important role in expertise exploitation in the process of an organization management. The aim of the paper is presenting terms and theories concerning competence issues.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies