Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pakiet dydaktyczny SiSTLab20 – kształcenie problemowe studentów z elementami programowania podstawowego

Tytuł:
Pakiet dydaktyczny SiSTLab20 – kształcenie problemowe studentów z elementami programowania podstawowego
Autorzy:
Szymańda, J.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
SiSTLab20
programowanie podstawowe
pakiet dydaktyczny
basic programming
didactic package
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zwrócono uwagę na elementy kształcenia problemowego w zakresie programowania podstawowego. Przedstawiono pakiet dydaktyczny SiSTLab20 opracowany w celu rozszerzenia możliwości prezentacyjnych aplikacji realizowanych w technologii programowania w trybie konsoli tekstowej i uruchamianych w 32/64 bitowych wersjach systemu operacyjnego MS Windows. W skład pakietu wchodzą: panel graficzny wraz z biblioteką dynamiczną wymiany danych oraz aplikacja klienta. Pakiet jako zestaw dydaktyczny dedykowany jest do wspomagania zajęć laboratoryjno-projektowych z programowania podstawowego z elementami metod numerycznych i sieci komputerowych. Stwierdzono, że synergia kształcenia problemowego, grupowego rozwiązywania problemów oraz właściwie umocowanych indywidualnych kompetencji jest najlepszą podstawą opracowywania kursów wykorzystujących nowoczesne metody i technologie edukacyjne.
Article draws attention to the elements of the problem in terms of learning basic programming. SiSTLab20 educational package designed to expand opportunities for the presentation of applications implemented in programming technology in text console mode and run in 32/64 bit versions of MS Windows operating system is presented. The package includes: graphic panel, along with a library of dynamic data exchange and the client application. The package is dedicated to support laboratory-design classes with basic programming elements of numerical methods and computer networks. It was found that the synergy of education problem, group problem solving and duly authorized individual competence is the best basis for the development of courses, using modern educational methods and technologies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies