Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ internetowej aktywności informacyjnej na konkurencyjność w biznesie internetowym

Tytuł:
Wpływ internetowej aktywności informacyjnej na konkurencyjność w biznesie internetowym
Autorzy:
Krzesaj, M.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
internetowa aktywność informacyjna
konkurencyjność
biznes internetowy
internet information activity
competitiveness
internet business
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem badania jest scharakteryzowanie i pomiar internetowej aktywności informacyjnej podmiotów działających w biznesie internetowym oraz zbadanie wpływu aktywności informacyjnej na konkurencyjność tych podmiotów. Autor wysuwa następującą hipotezę badawczą: Wzrost internetowej aktywności informacyjnej prowadzi do wzrostu konkurencyjności rynkowej przedsiębiorstw działających w Internecie. Przeprowadzona analiza statystyczna potwierdza postawioną hipotezę. Można więc, wyciągnąć wniosek, że im mniej aktywne jest przedsiębiorstwo działające w Internecie, tym gorsza jest jego konkurencyjność. W rezultacie przeprowadzonych rozważań powstało narzędzie do pomiaru internetowej aktywności informacyjnej oraz konkurencyjności podmiotów prowadzących działalność rynkową w Internecie. Narzędzie to może znaleźć zastosowanie do prowadzenia cyklicznych badań, umożliwiających podmiotom prowadzącym działalność rynkową w Internecie monitorowanie swojej aktywności informacyjnej oraz jej ewentualnego wpływu na konkurencyjność.
The main aim this study is to characterize and measure the Internet information activity in online business and explore the impact of the Internet information activity on competitiveness of these entities. The author puts forward the following research hypothesis: "Growth of the Internet information activity leads to the increase of competitiveness in online business ". Conducted statistical analysis confirms the hypothesis formed in the paper. The conclusion is that the less active a company is on the Internet, the lower its competitiveness is observed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies