Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role and tasks of employees in developing the risk management process in the context of crisis management in self-government administration institutions

Tytuł:
The role and tasks of employees in developing the risk management process in the context of crisis management in self-government administration institutions
Autorzy:
Wojtyto, D.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
risk management process
risk management team
crisis management
self-government administration
personal competence
proces zarządzania ryzykiem
zarządzanie kryzysowe
administracja samorządowa
kompetencje osobowe
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses the structure and competence of the risk management teams in self-government administration institutions in terms of crisis management. The individual roles and responsibilities of employees responsible for the implementation, execution and control of the risk management process are indicated. The results of investigations carried out in selected self-government administration institutions, including municipalities, districts and provinces, on the preparation of the staff to carry out risk management tasks are discussed. Change directions and recommendations for structuring risk management teams have been proposed. These proposals constitute one of the elements of the overall risk management model in crisis management.
W artykule przedstawiono rozważania dotyczące struktury i kompetencji zespołów ds. zarządzania ryzykiem w jednostkach administracji samorządowej w aspekcie zarządzania kryzysowego. Wskazano poszczególne role i zadania pracowników odpowiedzialnych za wdrożenie, realizację i kontrolę procesu zarządzania ryzykiem. Omówiono wyniki badań przeprowadzonych w wybranych jednostkach administracji samorządowej, w tym: w gminach, powiatach i województwach, dotyczących przygotowania kadry pracowniczej do realizacji zadań z zakresu zarządzania ryzykiem. Zaproponowano kierunki zmian i rekomendacje w zakresie tworzenia struktur zespołów ds. zarządzania ryzykiem. Propozycje te stanowią jeden z elementów ogólnego modelu zarządzania ryzykiem w zarządzaniu kryzysowym.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies