Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku usług transportowospedycyjno- logistycznych

Tytuł:
Obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku usług transportowospedycyjno- logistycznych
Autorzy:
Kowalska, K.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
obsługa klienta
konkurencyjność przedsiębiorstw
usługi transportowe
usługi spedycyjno-logistyczne
customer service
competitiveness of enterprises
transport services
forwarding and logistics services
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule ujęte są zagadnienia związane z poziomem vi jakością obsługi klienta na konkurencyjnym rynku usług logistycznych. Ocena poziomu obsługi klienta jest dokonana z punktu widzenia podmiotów oferujących usługi logistyczne jak i podmiotów korzystających z usług firm spedycyjno-transportowologistycznych.
Problems connected with the level and quality of customer service on the competitive market of logistic services has been discussed in the article. The assessment of the level of customer service has been done according to business entities offering logistic services and entities using services of transport, shipping and logistic companies point of view.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies