Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wiedzą przez nauczycieli akademickich w podmiotowym procesie kształcenia

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą przez nauczycieli akademickich w podmiotowym procesie kształcenia
Autorzy:
Pieczywok, A.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
wiedza
zarządzanie wiedzą
szkolnictwo wojskowe
nauczyciele akademiccy
knowledge management
military educational system
academics
university teacher
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays the quality of knowledge, gained competences and presented attitudes has a growing importance because they determine the future officers' development, and influence their successes and failures. Continual progress in many fields and disciplines of science causes some parts of knowledge to lose their legitimacy. Ways of maintaining the quality of education, and raising the effectiveness of studies should be found. The proper use of already acquired knowledge both by academic teacher and student (officer) is vital. It seems that it is not knowledge or abilities o f academic teachers but their attitude that will play a deciding role. Treating the student with respect, dignity and a certain degree of freedom will foster a good rapport with the teacher.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies