Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świat wartości i racjonalna kalkulacja

Tytuł:
Świat wartości i racjonalna kalkulacja
Autorzy:
Maćkowska, R.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
sponsoring
public relations
działalność charytatywna
charity activities
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł omawia rosnącą rolę działań firm skierowanych do ich społecznego otoczenia. Chodzi głównie o sponsoring, mecenat i działania charytatywne. Z jednej strony społeczne zaangażowanie buduje obraz organizacji odpowiedzialnej i wrażliwej, a z drugiej wpływa na wzmocnienie jej prestiżu, a poprzez to wpływa na rozpoznawalność i sprzedaż jej produktów i usług. Strategie społecznego zaangażowania w przedsiębiorstwach są rozwijane, bo zarówno w ujęciu krótkoterminowym, jak i długofalowym bywają skuteczniejsze niż reklama.
The paper discusses a growing role of companies’ activities addressed to their social environment. The main issues include sponsoring, patronage, and charity actions. On the one hand the social commitment builds the image of responsible and sensitive organisation, and on the other hand causes a strengthened prestige and via that affects recognisability and sales of its products and services. Strategies of social commitment in enterprises are being developed, because both in a short- and long-term approach they happen to be more effective than advertising.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies