Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Модели организации обучения на базе дистанционных технологий

Tytuł:
Модели организации обучения на базе дистанционных технологий
Autorzy:
Бартосевич, С.
Гадецкая, З.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
modele organizacji nauki
nauka na odległość
nauka zdalna
architektura systemu
organizacja nauki LTSA
distance learning
remote learning
system architecture
Język:
rosyjski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
В статье приведены классификации моделей дистанционного обучения. Наиболее перспективные модели обучения на базе дистанционных технологий - модель сетевого дистанционного обучения и модель смешанного обучения - рассмотрены с точки зрения Архитектуры обучающей системы (Learning Technology Systems Architecture - LTSA) в соответствии со стандартом IЕЕЕ Р1484.1.
Tradycyjne oświatowe technologie w ostatnich dziesięcioleciach przestały całkowicie zabezpieczać potrzeby społeczeństwa. Niezbędnym warunkiem dla rozwoju ekonomiki i społecznej sfery, zbudowaniem kariery oddzielnie dla każdego jest realizacja koncepcji „wykształcenia przez całe życie", zamiast „wykształcenia na całe życie". Globalizacja, przyśpieszenie naukowo-technicznego progresu, szybkiej zmiany licznych stron społecznego życia żądają stałego przygotowania, przeszkolenia albo podwyższenia kwalifikacji ogromnej ilości ludzi. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna w kraju oraz w systemie wykształcenia jest taka, że tradycyjne formy wykształcenia i modeli nauki nie mogą zaspokoić potrzeb w oświatowych usługach, zwykle skoncentrowanych w wielkich miastach. Ale, jak wiadomo, nikt nie powinien być pozbawiony możliwości nauki z powodu biedy, geograficznego czy też czasowego odizolowania i niemożliwości kontynuowania nauki. Wyjściem jest poszukiwanie nowych form kształcenia, do których należy zdalnie sterowana nauka. Przeprowadzone badania potwierdziły założoną tezę, że wykorzystanie nowoczesnych modeli kształcenia przy zastosowaniu zdalnie sterowanych technologii pozwoli zwiększyć efektywność i dostępność wykształcenia.
Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2022-2023).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies