Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Porównanie zachowań prospołecznych operatorów logistycznych. Cz. 2

Tytuł:
Porównanie zachowań prospołecznych operatorów logistycznych. Cz. 2
Autorzy:
Jarosz-Lewandowska, D.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność biznesu
zachowania prospołeczne
ISO 26000
DB Schenker
Grupa Raben
corporate social responsibility
prosocial behavior
Raben Group
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pomimo powszechnego stosowania terminu „społecznej odpowiedzialności biznesu” (CSR) przez teoretyków i praktyków oraz pewnej zgodności co do jej istoty, pojęcie to jest nadal przedmiotem wielu rozważań i dyskusji w różnych środowiskach. CSR to wciąż ewoluująca koncepcja zarządzania, która z upływem lat rozszerza swój krąg zwolenników. Podmioty gospodarcze, które coraz częściej dostrzegają potrzebę równowagi pomiędzy dążeniem do osiągania zysków i odpowiedzialnym funkcjonowaniem w środowisku i dla środowiska, wdrażają tę koncepcję do praktyki funkcjonowania swych organizacji. Jednak zakres jej implementacji nie jest jednorodny. W artykule przedstawione zostały wyniki badań wdrożenia CSR wśród dwóch wiodących operatorów logistycznych świadczących usługi na polskim rynku TSL.
Despite the common usage of ‘corporate social responsibility’ (CSR) term among the theorists and practitioners and some consent about its nature, this idea is still a subject of many concerns and discussions in different circles. CSR is a continuously evolving concept of management, which, as the years go by, attracts the growing number of supporters. Enterprises, which more often observe the need for the balance between gaining profits and responsible functioning in the environment and for the environment, implement that concept into their business practice. However, the scope of that implementation is not homogenous. In this paper there are presented the results of the research related to the implementation of CSR in two leading logistics service providers running their businesses on the Polish logistics market. Key words: corporate social responsibility,

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies