Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Vibroacoustic diagnostics of defects of combustion engines valves

The problem of the diagnostics of mechanical defects of combustion engines, especially of exhaust valves damages, occurs in several papers. Authors of these papers apply various inference techniques and limit investigations to the one selected object under specific work conditions. The results of the active diagnostics experiment, in which it was shown that completely different signal processing algorithms allow obtaining reproducible diagnostics symptoms in SI (spark-ignition) and CI (compression-ignition) engines, when the threshold values are properly chosen, are presented in the paper.
W wielu publikacjach pojawia się problem diagnozowania uszkodzeń mechanicznych silników spalinowych, a w szczególności problem diagnozowania uszkodzeń zaworów wylotowych. Autorzy tych prac stosują różne techniki wnioskowania i ograniczają badania wyłącznie do jednego wybranego obiektu w specyficznych warunkach pracy. W artykule opisano rezultaty czynnego eksperymentu diagnostycznego, w którym wykazano, że zupełnie różne algorytmy przetwarzania sygnałów pozwalają na uzyskanie powtarzalnych symptomów diagnostycznych zarówno w przypadku silników ZS, jak i ZI, pod warunkiem właściwego doboru wartości progowych.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies