Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing Innovation in the Apparel Industry: Turkey

Tytuł:
Marketing Innovation in the Apparel Industry: Turkey
Autorzy:
Utkun, E
Atilgan, T.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
marketing
innovation
apparel industry
market shares
innowacja
przemysł odzieżowy
udziały rynkowe
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
With globalisation the extent of competition is increasing rapidly in the world. In these conditions companies need innovation to be more efficient and productive, as well as to offer what is expected from them. This has caused innovation to be one of the most important areas of today’s economy. Companies able to make innovations can expand their market share and be successful. Creativity is the key factor for innovation, which can refer to the properties of the product, employment, organisation and marketing. On the other hand, innovative methods can develop not only inside the firm but also in response to conditions outside. Marketing innovation is an attempt to come up with applications, novelties and changes that enrich a product through marketing activities. Such attempts and activities can come in the form of the packaging, placement, promotion, and pricing of products or in the application of a new marketing method which includes important changes in customer service. In this study, an innovation concept, its varieties and properties are explained, and afterwards the marketing innovations of selected Turkish apparel firms are studied.
Zasięg konkurencji wzrasta gwałtownie wraz z szerzącą się na świecie globalizacją. W takich warunkach, firmy potrzebują bardziej produktywnych i wydajnych innowacji by zaspokoić potrzeby klientów. Spowodowało to, że innowacje stanowią jeden z najważniejszych obszarów dzisiejszej ekonomii. Firmy zdolne wprowadzać innowacje mogą pomyślnie poszerzać swoje udziały rynkowe. Kluczowym czynnikiem wpływającym na takie zmiany jest kreatywność, odnosząca się do charakterystyki produktu, zatrudnienia, organizacji i marketingu. Z drugiej strony, innowacyjne metody mogą również odnosić się do warunków panujących poza firmą. Innowacja marketingowa jest próbą wprowadzenia zmian, nowości, które ulepszą działania marketingowe produktu, obejmujące zmiany w opakowaniu, dystrybucji, promocji produktów i kształtowaniu cen lub zastosowaniu nowych metod marketingowych polegające na zmianach w zakresie obsługi klienta. Praca wyjaśnia koncepcję innowacyjną oraz innowacje marketingowe wybranych firm przemysłu tekstylno-odzieżowego w Turcji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies