Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie konkurencyjnością a CSR i zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa

Tytuł:
Zarządzanie konkurencyjnością a CSR i zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa
Autorzy:
Nowak, S.
Franczak, A.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
zrównoważony rozwój przedsiębiorstw
CSR
konkurencyjność
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zwrócono uwagę na zależność między prospołeczną i proekologiczną działalnością przedsiębiorstwa a jego konkurencyjnością. Zauważono, że idea społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa poprawia rozpoznawalność firmy, przyciąga najlepszych pracowników, zwiększa siłę przetargową wobec dostawców oraz sprzyja wzrostowi lojalności klientów, co przekłada się na powtarzalność decyzji zakupowych, a tym samym do wzrostu przychodów przedsiębiorstwa.
The article deals With the relationship between prosocial and proecological activity of an enterprise and its competitiveness. It has been noted that the idea of social responsibility and sustainable enterprise development increases the company recognition, attracts the best employees, enhances the bargaining power with suppliers and fosters customer loyalty, which translates into repeatability of purchasing decisions and thus into the growth of the company revenue.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies