Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Solving the failing track marker problem in automated guided vehicle systems–a case study

Tytuł:
Solving the failing track marker problem in automated guided vehicle systems–a case study
Autorzy:
Lewowski, Tomasz
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
industrial control
unmanned vehicle
fault tolerance
maintenance
sterowanie przemysłowe
pojazd samojezdny
odporność na uszkodzenia
utrzymanie ruchu
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is a case study of the development of a localization and positioning subsystem of an Automated Guided Vehicle-based transportation system. The described system uses primarily RFID markers for localization. In some deployments, those markers occasionally fail, mostly due to being crushed by cargo platforms operated by a human or due to internal defects. Those failures are not common enough to warrant switching from markerbased localization to a more sophisticated technique, but they require additional effort from maintenance staff. In this case study, we present our solution to this problem – a self-tuning algorithm that is able to detect marker failures and, in most cases, keep the system operational. The paper briefly discusses business circumstances under which such a solution is reasonable and then describes in detail the entire technical process, including data acquisition, verification, algorithm development and finally, the result of deploying the system in production.
Ten artykuł opisuje studium przypadku rozwoju podsystemu lokalizacji i pozycjonowania w systemie opartym na wózkach samojezdnych. Opisywany system używa markerów RFID w celu lokalizacji wózków. Markery te w niektórych wdrożeniach okazjonalnie ulegają uszkodzeniom – najczęściej mechanicznym, ze względu zgniecenia powstałe w wyniku przejechania przez platformę z ładunkiem kierowaną przez człowieka lub też wewnętrzne defekty. Uszkodzenia te występują na tyle rzadko, że nie uzasadniają zmiany sposobu lokalizacji na bardziej zaawansowany, jednakże wymagają dodatkowego wysiłku od kadry zajmującej się utrzymaniem ruchu. W tym studium przypadku opisane zostało rozwiązanie przyjęte w firmie Octant – samostrojący się algorytm wykrywający uszkodzenia markerów, w przypadku typowych uszkodzeń umożliwiający kontynuację pracy systemu. Publikacja ogólnie opisuje sytuację biznesową w której zastosowanie takiego rozwiązania jest racjonalne, a następnie opisuje szczegóły techniczne podsystemów odpowiedzialnych za ruch i pozycjonowanie pojazdu – zarówno fizycznych, jak i w zakresie oprogramowania – oraz uzasadnienia dla podjętych decyzji technicznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies