Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Process management in the company’s production

Tytuł:
Process management in the company’s production
Autorzy:
Grabowska, S.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
process management
business processes
business model
zarządzanie procesowe
procesy biznesowe
model biznesu
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rapidly changing business environment, development of new technologies, the increasing intensity of competition and increasing globalization put manufacturing companies in front of increasingly tougher requirements − especially as the complexity of the environment and its instability increase the uncertainty in decision making. Moving away from functional management and replacing it with the process approach, is associated primarily with the desire to increase the range of activities creating value for the customer. In the traditional functional management model often followed by excessive fragmentation of tasks and as a result take many activities that have a low degree of linkage with the operation of basic, but even sometimes unnecessary. The a process approach assumed all activities are subordinated to products or services. The article discusses the concept of process management serving continuous development of the business model of production company, also iron and steel industry.
Dynamicznie zmieniające się warunki prowadzenia działalności gospodarczej, rozwój nowych technologii, wzrastająca intensywność konkurencji i postępująca globalizacja stawiają przedsiębiorstwa produkcyjne przed coraz trudniejszymi wymogami − zwłaszcza, że złożoność otoczenia oraz jego niestabilność powodują zwiększenie niepewności przy podejmowaniu decyzji. Odchodzenie od zarządzania funkcjonalnego i zastępowanie go podejściem procesowym związane jest przede wszystkim z dążeniem do zwiększania zakresu działań tworzących wartość dla klienta. W tradycyjnym funkcjonalnym modelu zarządzania często następuje nadmierne rozczłonkowanie zadań i w rezultacie podejmowanie wielu działań, które cechują się niskim stopniem powiązania z działaniem podstawowym, ale wręcz bywają zbędne. W podejściu procesowym z założenia wszystkie działania podporządkowane są produktom lub usługom. W artykule omówiono koncepcję zarządzania procesowego służącą nieustannemu doskonaleniu modelu biznesowego przedsiębiorstwa produkcyjnego, także hutniczego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies