Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crowdsourcing a marketing: Model biznesu agencji marketingowej i czynniki krytyczne sukcesu

Tytuł:
Crowdsourcing a marketing: Model biznesu agencji marketingowej i czynniki krytyczne sukcesu
Autorzy:
Kreft, J.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
crowdsourcing
marketing
model biznesu
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Crowdsourcing jest przykładem agregacji talentów, czerpania z ich pomysłowości przy jednoczesnej możliwości redukcji kosztów i czasu poświęcanych na wewnątrzorganizacyjną formę pozyskiwania innowacyjnych rozwiązań. Jest dostępny dzięki nowych technologiom sieciowym. Oczekiwania firm i użytkowników zazwyczaj odmienne. Ponadto, jak wynika z badania motywów użytkowników, większość platform crowdsourcingowych jest niczym więcej, jak miejscami spotkań nabywców z zamawiającymi rozwiązania problemów, co czyni je kolejną wersją rozbudowanych for internetowych aktywnych użytkowników, a nie narzędzie tworzenia i dystrybucji innowacji. Identyfikacja i uwzględnienie w praktyce motywów użytkowników platform crowdsourcingowych oraz ich ograniczeń / negatywnych konsekwencji korzystania z platform crowdsourcingowych, są krytycznymi czynnikami sukcesu w wykorzystywaniu crowdsourcungu, jako źródła innowacji.
Innovations have a key meaning for the majority of companies allowing them to survive. Despite the still dominant search of innovation within the organization, after the change of views on their source which were brought up by research on the concept of open innovations it is “co-innovation” that is becoming the object of analysis. The purpose of the publication is to formulate a crowdsourcing model which associates Internet users and marketing companies looking for innovative solutions outside their own organization. This model is the effect of research done by a group of marketing companies employees and crowdsourcing platforms. The results of this research allow to formulate critical factors determining the success of marketing activity using crowdsourcing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies