Tytuł pozycji:
Serwisy społecznościowe Web 2.0 jako przykład innowacji w marketingu
Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Mają one wiele użytecznych właściwości, które stoją za ich atrakcyjnością dla konsumentów i firm. Działania marketingowe zostały przeniesione na inny poziom, dzięki tworzeniu nowych relacji między firmą, marką a konsumentami. Doprowadzono do sytuacji, w której konsument zajmuje się działaniami marketingowymi zarezerwowanymi wcześniej dla firmy. Konsument stał się współtwórcą produktu i jego orędownikiem. Stał się nadawcą komunikatów i jednocześnie odbiorcą. Przyszłość marketingu w internecie to umiejętne wykorzystanie mediów społecznościowych.
Social media play an increasingly important role in marketing activities undertaken by firms. They have many useful properties that stand behind their attractiveness to consumers and businesses. Marketing has evolved to the next level, by creating a new relationship between the company, the brand and the consumers. Led to a situation in which the consumer is engaged in marketing activities previously reserved for the company. The consumer has become a co-creator of the product and its spokesman. He became both the sender and recipient of the message. Skillful use of social media is the future of marketing on the internet.