Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Określanie rzeczywistych czasów wtrysku dzielonej dawki w silniku o zapłonie samoczynnym

Tytuł:
Określanie rzeczywistych czasów wtrysku dzielonej dawki w silniku o zapłonie samoczynnym
Autorzy:
Knefel, T.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
silnik o ZS
Common Rail
indykator dawki wtrysku
przebieg wtrysku
wtrysk wielofazowy
diesel engine
common rail
indicator of injection
fuel injection rate
multiple injection
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy wyznaczono różnice między zadanymi i realizowanymi czasami wtrysku oraz czasy opóźnienia pomiędzy początkiem/końcem sygnału sterującego, a otwarciem/zamknięciem wtryskiwacza dla dzielonej dawki wtrysku. Dla stałych wartości zadanego czasu otwarcia wtryskiwacza wyznaczono rzeczywiste czasy wypływu paliwa z rozpylacza. Pomiary przeprowadzono dla różnych wartości ciśnień paliwa w zasobniku i różnych wielkości dawek wtrysku.
In the paper the difference between the requested and implemented injection delay time between the onset/end of signal and the opening/closing of the injector for the divided injection dose were presented. For fixed values of the time allocated to actual injector opening set the real time flow of fuel spray. The measurements were carried out for different values of fuel pressure in the rail and different values of injection doses.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies