Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dynamic Contraction Method approach to digital longitudinal aircraft flight controller design

Tytuł:
Dynamic Contraction Method approach to digital longitudinal aircraft flight controller design
Autorzy:
Czyba, Roman
Stajer, Lukasz
Data publikacji:
2019
Słowa kluczowe:
nonlinear systems
MIMO system
aircraft control
digital controller
singular perturbation
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents the design of digital controller for longitudinal aircraft model basedon the Dynamic Contraction Method. The control task is formulated as a tracking problem of velocity and flight path angle, where decoupled output transients are accomplished in spite of incomplete information about varying parameters of the system and external disturbances. The design of digital controller based on the pseudo-continuous approach is presented, where the digital controller is the result of continuous-time controller discretization. A resulting output feedback controller has a simple form of a combination of low-order linear dynamical systems and a matrix whose entries depend nonlinearly on certain known process variables. Simulation results for an aircraft model confirm theoretical expectations.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies