Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) w niemieckim przemyśle samochodowym

Celem artykułu jest zaprezentowanie problematyki zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) w niemieckim przemyśle samochodowym. W pierwszej części artykułu została przedstawiona analiza danych statystycznych niemieckiego przemysłu samochodowego (na podstawie Word Investement Report oraz Bundervereinigung Logistik (BVL), OICA, VDA) w gospodarce światowej oraz definicje i znaczenie SCM dla rozwoju branży motoryzacyjnej, W drugiej części artykułu zostały zaprezentowane wybrane wyniki badań dotyczące korzyści ze stosowania SCM w niemieckim przemyśle samochodowym z punktu widzenia producentów i dostawców.
The aim of this article is to present the supply chain management (SCM) issues in the German automotive industry. In the first part of the article an analysis of statistics of the German automotive industry (based on Word Investement Report and Bundervereinigung Logistik (BVL) , OICA, VDA)) in the world economy and the definition and significance of SCM for the development of the automotive industry. In the second part of the article, selected research results will be presented on the benefits of using SCM in the German automotive industry from manufacturers and suppliers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies