Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Post-Pandemic Marketing @Marketing

Tytuł:
Post-Pandemic Marketing @Marketing
Autorzy:
Kretek, Henryk A.
Dworak, Janusz
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
marketing
advertising
interview
questionnaire
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing concentrates mainly on customer acquisition by means of advertisements broadcast in mass media and on billboards. The change to be made in traditional marketing is the shift of interests from satisfying needs to meeting expectations. @Marketing may serve as a tool for that. The aim of this paper is to present a new concept for @marketing, based on innovative forms of product presentation. The paper focuses on the marketing content, without consideration of technical aspects. Research has been carried out in the field of customers’ expectations towards online presentations. In the new conditions, a product presentation should be expanded by innovative forms such as narration, photography and computer graphics. Therefore, there is a need to develop comprehensive projects for planning online presentations as soon as possible. It should be preceded by detailed analyses carried out by IT specialists and marketing experts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies