Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ jakości interfejsu sklepów internetowych na ich zapamiętywalność

W artykule opisano wpływ jakości interfejsu na zapamiętywalność stron sklepów internetowych na wybranych przykładach. W badaniach jakości interfejsu wykorzystano heurystyki Nielsena, listę LUT oraz przeprowadzono eksperyment zapamiętywalności.
The article describes influence the quality of the interface of online stores on their memorability on selected examples. Nielsen heuristics, LUT’s list and mamorability experiment were used in interface quality assesment.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2020).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies