Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Balancing Offshoring and Agility in the Apparel Industry: Lessons From Benetton and Inditex

Tytuł:
Balancing Offshoring and Agility in the Apparel Industry: Lessons From Benetton and Inditex
Autorzy:
Sartal, A.
Martínez-Senra, A. I.
García, J. M.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
offshoring
agility
apparel industry
organizational innovation
time to market
przemysł odzieżowy
innowacje organizacyjne
cykl produkcyjny
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Based on a case study from the apparel industry, the paper addresses how the organizational innovations adopted by Benetton and Inditex allowed them to balance lower production costs in developing countries with an adequate response time to frequent preference changes and increasing demands for customisation. Findings confirm the fragility of multinationals whose offshoring strategy has not considered the costs of coordinating suppliers in far-off locations and suggest organisational improvements that make production costs, variety and time to market goals compatible. Our research thus provides a view of the conditions and processes that can overcome in increasingly volatile environments the misalignment between demand changes and the limited reactivity of industrial infrastructures. Furthermore the innovation strategy of textile companies has created generalizable lessons for other sectors in which demand uncertainty is high, life cycles short, and customers are, to some extent, prepared to pay for “speed to market”.
Na podstawie studium przypadku z branży odzieżowej w artykule przedstawiono, w jaki sposób innowacje organizacyjne przyjęte przez firmy Benetton i Inditex pozwoliły na obniżenie kosztów produkcji w krajach rozwijających się z zachowaniem odpowiedniego czasu reakcji na częste zmiany preferencji i rosnące wymagania klientów. Wyniki potwierdzają niestabilność firm międzynarodowych, których strategia offshoringowa nie uwzględniała kosztów koordynacji dostawców. Przeprowadzone badania pozwalają wskazać rozwiązania problemów, z którymi borykają się firmy działające w specyficznych warunkach częstej zmiany popytu i ograniczonej reaktywności infrastruktury przemysłowej. Ponadto strategia innowacyjna firm tekstylnych może być przykładem dla innych sektorów, w których panuje równie wysoka niepewność popytu i krótki cykl życia produktu.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies