Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie poprzez wartości w firmie Ochnik

Tytuł:
Zarządzanie poprzez wartości w firmie Ochnik
Autorzy:
Ochnik, M.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
zarządzanie poprzez wartości
kultura organizacyjna
wartości
przedsiębiorstwo
managing through values
organizational culture
values
company
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zarządzanie poprzez wartości jest koncepcją zarządzania, która w szczególny sposób koncentruje się na realizowaniu strategii i celów biznesowych, zgodnie z deklarowanymi przez firmę wartościami. W niniejszym artykule zaprezentowano sposób zarządzania poprzez wartości na przykładzie firmy branży odzieżowej. W wyniku audytu kulturowego przeprowadzonego w latach 2011 i 2012 dokonano próby analizy wpływu koncepcji zarządzania poprzez wartości na wynik finansowy i konkurencyjność przedsiębiorstwa.
Managing through values is a managing conception which distinctively focuses on implementing strategies and business goals in accordance with values declared by a company. In the present article a managing fashion, based on the fashion line of business company, has been presented. As a result of cultural audit carried out in 2011 and 2012 an analysis has been made which shows the managing conception influence through values on financial results and the company’s competitiveness.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies