Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Affective quality of educational services management

Tytuł:
Affective quality of educational services management
Autorzy:
Shauchenka, H.
Busłowska, E.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
zarządzanie jakością kształcenia
wyższe uczelnie
inżynieria Kansei
High Education Service Quality
Personal
Kansei Engineering
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł prezentuje główne koncepcje zarządzania jakością kształcenia na wyższych uczelniach. Proponowane jest połączenie subiektywnych odczuć towarzyszących edukacji z metodami technicznymi w celu wspomagania procesów marketingowych. Jak wykazano w pracy, kluczowym elementem zarządzania usługami edukacyjnymi powinna być, oparte na psychologicznej teorii, inżynieria Kansei i metody analizy danych. Celem badań jest wyeliminowanie popełnianych błędów, poprawienie jakości produktu i ustawiczne doskonalenie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies