Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w działalności portów lotniczych

Tytuł:
Marketing w działalności portów lotniczych
Autorzy:
Kattenbach, A.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
marketing
port lotniczy
lotnictwo
transport lotniczy
rynek usług lotniczych
airport
aviation
air transport
air service market
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono przykłady działań marketingowych, podejmowanych przez operatorów portów lotniczych, na zliberalizowanym rynku usług lotniczych oraz znaczenie strategii marketingowych w działalności portów. Zaprezentowane zostały także czynniki osiągania przewagi konkurencyjnej oraz podmioty otoczenia przedsiębiorstwa. Wskazano główne szanse i zagrożenia dla rynku usług transportu lotniczego.
The article presents examples of marketing activities undertaken by the airport operators on a liberalized market of air transport services and the importance of marketing strategies in airport activities. It presents the ways to achieve competitive advantage and the surrounding of airport. It identifies also major opportunities and threats for this market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies