Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

GTIN w Google, czyli co czeka sklepy internetowe po 14 lutego 2017 roku

Tytuł:
GTIN w Google, czyli co czeka sklepy internetowe po 14 lutego 2017 roku
Autorzy:
Kośmider, A.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
GTIN
Google
sklepy internetowe
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rozwój handlu internetowego odbywał się w Polsce w sposób spontaniczny. Wśród gigantów e-commerce wyrosły nowe firmy, których nie sposób było znaleźć w tradycyjnym handlu. Niestety, podmioty rozwijające się na rynku nie przykładały wagi do standardów znakowania produktów typowych dla dotychczas znanego modelu sprzedaży. Przykładem może być identyfikacja produktów, która w handlu tradycyjnym jest w pełni uporządkowana dzięki standardom GS1, a w Internecie rozwijała się za pomocą różnych pomysłów oderwanych od jednolitej formy znakowania i identyfikacji. Tę sytuację dodatkowo wzmacniał fakt, że nowe produkty, które pojawiały się w sieci, dotychczas nie sprzedawane na rynku tradycyjnym, nie posiadały numeru identyfikacyjnego GTIN (Globalny Numer Jednostki Handlowej ang. Global Trade Item Number), znanego jako EAN.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies