Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie etycznym wizerunkiem firmy w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym

Tytuł:
Zarządzanie etycznym wizerunkiem firmy w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym
Autorzy:
Guca, S.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
wizerunek firmy
wizerunek zewnętrzny firmy
wizerunek wewnętrzny firmy
zarządzanie wizerunkiem firmy
image of a company
external image of the company
internal image of the company
management of the image of a company
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszym opracowaniu przedstawiono problematykę zarządzania etycznym wizerunkiem firmy jako podsystemu zarządzania organizacją. Zwrócono uwagę na konieczność sformalizowania tej działalności w strukturach organizacyjnych. Wskazano również na szereg negatywnych zjawisk występujących w procesie kreowania wizerunku firmy.
The main aim of this paper is to present the issue of the management of the ethical image of a company as a subsystem of the management of an organization. The focus has been put on the necessity of formalization of such activity in organizational structures. Various negative phenomena accompanying the process of image creation have been also demonstrated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies