Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rotacyjny silnik spalinowy o schładzaniu parowym

W moim referacie chciałbym państwu pokazać i opisać zasadę działania, nieznanej jeszcze, serii rotacyjnych silników spalinowych nowej generacji o tłokach krzywkowych, które opatentowałem w Niemczech. Jest to seria silników o malej masie własnej i ogromnym momencie obrotowym. W trakcie jednego pełnego obrotu walu silnika (360°), w zależności od ilości zainstalowanych tłoków, takt pracy odbywa się co najmniej dwukrotnie. Świadomość tego, że silniki te wymagają potężnego układu chłodzenia, naprowadziła mnie na ideę połączenia go z zapomniana juz maszyna parowa. W ten sposób powstała najnowsza wersja ekonomicznych rotacyjnych silników spalinowo-parowych, wykorzystujących całkowitą energie paliw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies