Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efektywna obsługa klienta - call center, które działa

Tytuł:
Efektywna obsługa klienta - call center, które działa
Autorzy:
Grygielski, M.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
rynek energii
odbiorcy energii
obsługa klienta
call center
energy market
energy consumers
customer service
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Konkurencja na rynku dostawców energii sprawia, że firmy z tego sektora coraz aktywniej walczą o klienta. A jego potrzeby i przyzwyczajenia wymagają stosowania wyrafinowanych narzędzi. „Rozpieszczeni” przez rynek konsumenci nie chcą być zmuszani do osobistego odwiedzania punktów obsługi. Domagają się szybkiej i kompleksowej informacji, możliwości załatwiania spraw telefonicznie lub za pomocą internetu. Przedsiębiorcy, którzy tych wymagań nie spełnią, szybko zaczną odnotowywać straty finansowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies