Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie Efektywnej Obsługi Klienta (ECR) w łańcuchu dostaw żywności

W artykule dokonano analizy literaturowej, omawiając teoretyczne podstawy strategii ECR, wspomagających ją technologii Elektronicznej Wymiany Informacji (EDI) i Automatycznej Identyfikacji (AI) w odniesieniu do ich zastosowania w sekto-rze spożywczym.
In the article a literature analysis has been done, describing the theoretical basics of the ECR strategy, the supporting it EDI technologies and the AI in respect to their usage in the food sector.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies