Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie cyklem życia jako strategiczne podejście do produktu umożliwiające wzrost wartości dodanej

Tytuł:
Zarządzanie cyklem życia jako strategiczne podejście do produktu umożliwiające wzrost wartości dodanej
Autorzy:
Koper, K.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
cykl życia
zarządzanie strategiczne
wartość dodana
doskonalenie produktu
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono implikacje stosowania podejścia do zarządzania obiektem przez pryzmat jego cyklu życia dla osiągania dodatkowych wartości na styku producent-użytkownik produktu. Traktując kwestię zarządzania cyklem życia jako strategiczną na poziomie obiektu, zaproponowany został schematyczny model postępowania, który może być stosowany do doskonalenia produktu w myśl zasad zrównoważonego rozwoju.
The article presents the implications of an approach to manage a product through the angle of its life cycle to generate additional value at the interface between the producer and end user of the product. By positioning the issue of life cycle management at strategic level, a schematic model of conduct was proposed, that can be used to develop the product in accordance with the principles of sustainable development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies