Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rekonstrukcja przebiegu zdarzenia drogowego na podstawie śladów intensywności hamowania

Tytuł:
Rekonstrukcja przebiegu zdarzenia drogowego na podstawie śladów intensywności hamowania
Autorzy:
Lewandowski, P.
Fokt, K.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
zdarzenie drogowe
intensywność hamowania
układ hamulcowy
hamowanie
traffic incident
braking intensity
braking system
braking
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiono podstawy prawne i metody badań układów hamulcowych pojazdów. Opisano urządzenia do badań przeprowadzanych w warunkach statycznych i dynamicznych (drogowych) jak również opisano metodykę przeprowadzania wyżej wskazanych badań, ze szczególnym uwzględnieniem ich założeń przedstawionych w artykułach „Analiza intensywności hamowania pojazdów wyposażonych w opony letnie i zimowe”.
The article discusses the legal basis and test methods for vehicle braking systems. Describes a device for tests carried out in static and dynamic conditions (traffic) as well as describes the methodology to carry out the abovementioned studies, with particular emphasis on the assumptions presented in the articles "The breaking intensity analysis of cars with summer and winter tires.".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies