Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Concept of customer value management as opposed to development and growth of brand equity

Tytuł:
Concept of customer value management as opposed to development and growth of brand equity
Autorzy:
Bartosz, P.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
brand equity
customer value
customer value management
siła marki
wartość klienta
zarządzanie wartością klienta
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
An academic dependency model between the customer value management and development and growth of brand equity has been laid down in this article. Moreover, recommendations regarding upcoming empirical studies have been made, in order to verify the model.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies