Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Logistyczne aspekty zarządzania procesem naprawy

Tytuł:
Logistyczne aspekty zarządzania procesem naprawy
Autorzy:
Matuszewski, M.
Mikołajczyk, J.
Mikołajczyk, T.
Styp-Rekowski, M.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
zarządzanie
proces naprawy
warstwowy model zarządzania
management
repair process
multilayer management model
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono elementy wielowarstwowego modelu i jego zastosowanie w zarządzaniu naprawami złożonych systemów technicznych w przedsiębiorstwie. Opisano zidentyfikowane warstwy modelu i wskazano elementy niezbędne do zarządzania. Wskazano podstawowe funkcje zarządzania procesem: planowanie, organizowanie, koordynowanie, motywowanie i kontrolę. Wstępnie określono metody i narzędzia zarządzania właściwe dla danych warstw.
In this paper element’s of multilayer model of management of complex technical system repair was presented. Possibilities of its application in technical plant were shown too. Identified layers of model are described. The elements necessery to menagement are indicated too. Basic fuctions to management of process: planning, organizing, coordination, motivation and control are also discussed. The methods and tools of management characteristic for individual layers were preliminarly determined.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies