Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modelling Influence Propagation in Social Networks

Tytuł:
Modelling Influence Propagation in Social Networks
Autorzy:
Szczepanek, A.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
social networks
influence propagation
influence maximisation
viral marketing
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents a formalised description of the models of influence propagation in social networks introduced in the classic paper of Kempe et al. The formal framework that we propose clarifies the structure of the most popular propagation models and helps rigorously re-establish the essential results concerning the problem of influence maximisation. We also introduce new models of propagation and show how they fit into the general picture. In particular, we focus on models that capture either positive or negative effects of resisting influence on individual’s future resistance.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies