Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mystery client and customer service in modern organization

Tytuł:
Mystery client and customer service in modern organization
Autorzy:
Wereda, W.
Grzybowska, M.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
mystery client
customer service
client experience
modern organization
tajemniczy klient
obsługa klienta
doświadczenie klienta
nowoczesna organizacja
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to present a marketing research method called a „Mystery Client” as a tool of building customer relationships in the organization. Currently, it is not enough to have service at the excellent level, it is time to create an excellence in the customer experience. One of new instruments to achieve this target is to conduct a mystery shopping method in the organization. This technique can be a very useful method to stimuli a change in many fields, especially it is seen in the customer service field, that will leverage an organization to a higher grade and will allow it to work out a competitive advantage on the market. This method is also introduced to achieve the full satisfaction of buying goods and services by the client.
Celem niniejszego artykułu jest przedstawianie metody „Tajemniczy Klient” jako narzędzia do budowania relacji z klientami w organizacji. Współcześnie nie wystarczy osiągnąć wysokiego poziomu obsługi klienta, istotne staje się wykreowanie doświadczenia u klienta, które będzie dla niego odczuwalne jako doskonałe. Jednym z nowoczesnych instrumentów, które pomogą organizacji osiągnąć taki cel, jest metoda badawcza „Tajemniczy Klient”. Ta technika pozwala pobudzać organizację do zmian w różnych obszarach – szczególnie jest to zauważalne w obsłudze klienta – dzięki którym stanie się ona konkurencyjna na rynku. Metoda ta ma za zadanie również doprowadzić klienta do osiągnięcia przez niego pełnej satysfakcji z zakupu produktów czy usług.
1. Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021). 2. Różna numeracja bibliografii

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies