Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konstrukcja ESP - urządzenia stabilizacji toru jazdy

W pracy przedstawiono przebieg prac prowadzonych w KPiPBM nad układem ESP, przeznaczonym dla pojazdów z pneumatycznym układem uruchamiania hamulców. Podane są przesłanki przyjęte do opracowania własnego rozwiązania oraz opisano zasadę działania tego urządzenia. Zaprezentowano wersję prototypową, która została zainstalowana w autobusie badawczym.
The paper presents the investigations carried out in KPiPBM PŁ concerned with EPS device designated for vehicles equipped with pneumatic braking system. The assumptions of a new, own solution are described as well as the principles oft its operation. The prototype version is presented, which was installed in a test bus.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies