Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania wirtualne i eksperymentalne procesu stabilizowania ruchu przegubowego pojazdu przemysłowego na podwoziu kołowym

Tytuł:
Badania wirtualne i eksperymentalne procesu stabilizowania ruchu przegubowego pojazdu przemysłowego na podwoziu kołowym
Autorzy:
Dudziński, P.
Skurjat, A.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
ruch przegubowy
pojazd przemysłowy
podwozie kołowe
articulated movement
industrial vehicle
wheeled chassis
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie zaprezentowano wybrane wyniki badań eksperymentalnych i symulacyjnych wpływu sztywności układu skrętu oraz sposobu napędu kół pojazdu (napęd na przednie, tylne lub wszystkie koła) na oscylacje członów ram, trajektorię i prędkość ruchu przegubowego pojazdu przemysłowego na podwoziu kołowym. Zaproponowano nowe kryterium stabilności technicznej ruchu tej klasy pojazdów.
The paper present selected results of experimental and simulation tests on the effect of a steering system's stiffness and a vehicle's driving mode (front wheel drive, rear wheel drive and all wheel drive) on oscillations of frames, trajectory and velocity in an industrial wheeled articulated body steer vehicle. The authors recommend a new definition for technical movement stability for this class vehicles.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies