Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On the 4Ps & 4Cs of Green Logistics Marketing Mix

Tytuł:
On the 4Ps & 4Cs of Green Logistics Marketing Mix
Autorzy:
Ozturkoglu, Y.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
green marketing
marketing mix
4Cs
4Ps
green logistics
reverse logistics
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The world is getting more polluted each day. Fortunately, consumers are now more aware and concerned about environmental issues. Customers are expecting the same sensitivity to the environment in both marketing and production strategies of companies. The main aim of this paper is to develop a framework for understanding the integration of green marketing concept with the marketing mix both in the form of 4Ps (price, place, promotion, product) and 4Cs (communication, costs, convenience, customer). This paper will deal with the environmentaly friendly measures to be taken by marketing organizations. In addition to the green marketing sub-mix, some important strategies, including green logistics and reverse logistics topics, are handled extensively with the aim of completing the framework of the green marketing.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies