Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On the investigation of wheel flange climb derailment mechanism and methods to control it

Tytuł:
On the investigation of wheel flange climb derailment mechanism and methods to control it
Autorzy:
Molatefi, H.
Mazraeh, A.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
modified Nadal criterion
wheel flange climb derailment
wheel-rail angle of attack
rail lubrication
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
In this research, investigations are focused on the study of railway vehicle wheel flange climb derailment. A three dimensional nonlinear dynamic model of the wheel-set and suspension system is developed. Having validated the model through field tests, the effect of friction coefficient, wheel-set AOA, vehicle suspension system and running speed on the wheel flange climb derailment are investigated. In addition, different rail lubrication methods are studied and their effects on the wheel flange climb derailment are compared in the case of two point contact for nonlinear wheel-rail profiles. The results are debated and recommendations proposed to improve running safety against derailment.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniajacą naukę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies