Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating innovative marketing solutions to the Polish sector of the food industry

The paper presents general characterisation of innovativeness, the issues of internal and external sources of inspirations and conditions for innovative activity of enterprises. The analysis of the share of Polish innovative enterprises in the EU market, and the level and structure of spending on innovations in enterprises, has been related to the Polish sector of the food industry. The paper identifies methods and techniques for stimulating employees' creativity in the aspect of modern forms of innovative marketing that meets expectations and needs of market participants.
W artykule przedstawiono ogólną charakterystykę innowacyjności, problematykę wewnętrznych i zewnętrznych źródeł inspiracji oraz uwarunkowań dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa. Analizę badań udziału polskich przedsiębiorstw innowacyjnych w rynku unijnym, a także poziom i strukturę nakładów innowacyjnych w przedsiębiorstwach odniesiono do polskiego sektora przemysłu spożywczego. Zidentyfikowano metody i techniki stymulacji kreatywności pracowników w aspekcie współczesnych form prowadzenia innowacyjnego marketingu spełniającego oczekiwania i potrzeby uczestników rynku.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies