Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie analizy Pareto-Lorenza do opisu uszkodzeń i awarii silników okrętowych średniej mocy o zapłonie samoczynnym

Tytuł:
Zastosowanie analizy Pareto-Lorenza do opisu uszkodzeń i awarii silników okrętowych średniej mocy o zapłonie samoczynnym
Autorzy:
Bejger, A.
Berczyński, S.
Gawdzińska, K.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
silnik okrętowy
uszkodzenie
analiza Pareto-Lorenza
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaproponowano opis uszkodzeń i awarii silników okrętowych średniej mocy za pomocą analizy Parcto-Lorenza. Analiza ta jest oparta na stwierdzonej empirycznie prawidłowości, że w przyrodzie, technice, działalności człowieka itp. zazwyczaj 20-30 % przyczyn (czynników) decyduje o około 70-80 % skutków. Opis tej zależności może się przyczynić do wskazania głównych przyczyn wadliwości silników i pozwoli na podjęcie odpowiednich środków zaradczych, mogących ułatwić pracę człowieka w trudnych warunkach - na morzu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies